sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Nyt ei menny postaus ihan niinkuin suunnittelin...

Moi!

Musta ei oo vähään aikaan kuuluni mitään, mut siihen on hyvä syy. Söin sipsii tos viikko sitten ja mulle tuli ihan hirvee finni (!!!) otsaan! Se masens mua ihan tosi paljon. Olin ajatellu tehä sellasen mun naama- postauksen ( et laitan koko postauksen vaan täyteen kuvia musta. Sit oisitte voinu kommentoida niitä, et kaunein, täydellinen, puspus jne jne... Ja sit mä voin kommentoida et eihän sä oot ;) vaikka en oo välttämättä edes ikinä nähny teitä! ) No, mut tää idea meni nyt penkin alle, kun mulla on se karsee finni naamassa! (Tää on teille varmaan niin suuri menetys?!)

Mut oli mul jotain positiivistakin: Suomi voitti Olympialätkässä pronssiii! Hyvä hyvä! Katoin matsii, vaikka enhän mä siit lätkästä mitään ymmärrä! Tai oikeest, pitääkö niillä pelaajilla olla niin paljon niit suojii? Ja kypärät päässä? Kun eihän sielt alta erota, et kuka on hyvännäkönen?! Mut parasta oli et et Mikael Granlund oli siel kentäl, kun kylhän nyt kaikki tietää minkä näkönen se on, hihi! Niin, ni en mä sit kauheesti tajunnu, mitä siin pelis tapahtu, mut jotain ne huito niil kepeil sitä mustaa juttuu ja ilmeisesti ihan hyvin, kun me sitä pronssii saatiin. Anyways, sainhan hyvän syyn juoda skumppaa!

Ei tänään muuta,
xoxo
Elisa

P.S tähän ajattelin kirjoittaa ihan omana itsenäni: eli, ONNEA LEIJONAT! kyllä mä oikeesti tajuan lätkästä ainakin jonkin verran ja katoin fiiliksellä matseja. Mikael Granlund, sä pelaat hyvin, mut ei huolta, en kyllä oikeesti ole kiljuva fanityttö ;) Ulkonäkö ei lätkässä mua oikeestaan kiinnosta, pääasia että pelataan hyvin, ja Leijonathan pelas! Erityismaininnan mun mielestä ansaitsee Tuukka Rask, jota parempaa maalivahtia saa kyllä hakea, sekä Teemu Selänne, jota ihan syystä nimitetään legendaksi.  Joku päivä te Leijonat vielä viette Olympiakultaa! Onnea onnea!

2 kommenttia:

  1. Hetken ehin jo olla huolissani susta :D

    VastaaPoista
  2. Oon kyllä vähä eri mieltä tosta ulkonäköjutusta... (#MikkoKoivunFanityttö)

    VastaaPoista