tiistai 6. toukokuuta 2014

My Day-postaus

Moipp!

Tänään oli ruotsin tentti. Vastoin kaikkii mun odotuksii pääsin läpi! Jeeee <3
Onneks koulupäivä ei muuten ollu pitkä. Ei ollu siis muuta kuin se tentti. Kävin sit kotimatkalla ostamassa itelleni lounaaks sushia Sellosta.

(Nyt normaalissa lifestyleblogissa olisi pitkä lista siitä, mitä kaikkea muuta kauppakeskusksesta tarttui mukaan. Esim. uus toppi, joku turha koru, jotain meikkejä jnejne. Mä olen kuitenkin köyhä opiskelija ja ostin vaan ne sushit. Ei mutta, tarttuihan sieltä muutakina! Ostinhan mä omenan Lidlistä...)

Illalla ajttelin et oisin lähteny viel valokuvaan, mut en sit jaksanukkaan (tärkee info hei!). Sen sijaan otinkin sit teinipeiliselfieitä kotona! Laitan niitäkin tänne, koska varmaan kauheesti teitä kiinnostaa! Tai siis, ketä ei kiinnostais?


jeejee #teinipeiliselfie ja tietysti järkkäri, koska c'moon?!
tässä toinen #teinipeiliselfie & #duckface
Tossa kuvassa siis kanssa mun päivän asu (vaikka oli mulla farkut taas koulussa)

                                                         Toppi - NewYorker
                                                         Pyjamahousut - Kappahl
                                                         Villasukat - joululahja

Sit pari kuvaa niistä mun susheista. Nää on tietysti otettu kameran, anteeks järkkärin (!!), makroasetuksella. Koska kun ottaa makrolla, niin näistähän tulee tosi taiteellisia!




#i'manartist tottakai! 




5 kommenttia:

  1. Kuva tästä eeppisestä Lidlin omenasta puuttui!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hitto, totta! lupaan, että teen pian postauksen, johon sisällytän tämän puuttuvan eeppisen omenan! :D

      Poista
  2. Elisa-kulta, sä oot ihan hassu <3 nää sun postaukset naurattaa kerrasta toiseen :D

    VastaaPoista